4.2.2009

JaanaM ilmottautuu

Kyllä minä ihan oikeasti olen mukana, annoin vain teille muille hieman etumatkaa.


Eikäkö tämä helmikuu pääsi minut aivan yllättämään ja synttärijuhlatkin, joten hamsteroinnin aloitin vasta maanantaina. Nyt on jotain valmistakin jo :)


Kaksi tiskirättiä. Jotain nimetöntä puuvillaa kovasti suuresta lankavarastostani.







Olen siis JaanaM ja mukana toista kertaa. Olen kuuden lapsen äiti ja kolmen lapsen mummu Etelä-Pohjanmaalta. Olen aina kutonu ja virkkaaminenkin sujuu jotenkuten.
Tällä hetkellä olen "eläkkeellä" (määrä-aikainen kuntoutustuki) selkäni takia, joka leikattiin tasan vuosi sitten. Odottelen työkokeilupaikan löytymistä, mutta varmuudella saan/joudun vielä tämän kuun kotona olemaan. Sehän sopii.

Tässä samalla viikkoraportti, kuvistakin näkee, että aloitin aivan hurjan (laiskasti) vauhdikkaasti, eli kulutus kokonaiset 101g

Ei kommentteja: