31.1.2011

Hekla esittäytyy

Hei vain kaikille!

Minä olen Hekla, nelikymppinen neuleaddikti Pohjois-Karjalasta. Blogia pidän osoitteessa www.hekla.vuodatus.net, ja Ravelryssä olen nimellä Heklavelho. Perheeseen kuuluu lisäkseni mies ja kaksi yläkouluikäistä laste sekä kolme koiraa. Neulomista olen harrastanut pakkomielteisesti noin vuodesta 2004 saakka, ja lankoja on sen mukaisesti kertynyt kaappiin. Lankahamstereissa taidan olla mukana peräti kuudetta kertaa. Tänä vuonna olisi tavoitteena tehdä jämälangoista villapaita ja lisäksi jotain pientä. Kilpailun kärkeen ei ole mahdollisuuksia, koska työ häiritsee pahasti käsitöiden tekemistä, mutta on mukavaa olla jälleen mukana :-). Tämän talven aikana olen itse asiassa ostanut harvinaisen vähän lankaa, joten lankahamsterit on sopivaa jatkoa hyvälle kehitykselle.

Ei kommentteja: